HUFOT a koleszba

2009.09.30. 23:07 - Fulop

Sziasztok,

Csenge szervezésének köszönhetően, ma du. a Ritával beugorhattunk egy kollégiumba (talán Káldor, ha jól emlékszem) meghívni az ottaniakat HUFOT-ra és beszélgetni velük a VilágKörüliMenetről, erőszakmentességről! :)

A hangulat jó volt, én legalábbis jól éreztem magam, főleg mert ismét megéltem, milyen is az amikor értelmes dolgokkal foglalkozunk. A beszélgetés így utólag bevallom, kicsit egyoldalúra sikerült, főleg a Rita és én beszéltünk! Ami jó mert bemutathattuk a HUFOT-ot és a Menetet, csak sajnos nem tudtuk meg, hogy ki mit gondol róla!

Remélem hamarosan, sokkal több ilyen helyzetbe kerülük mindanyian, mer jóóóó!             És azért is mert igazán van értelme! :)) szerintem....

Fülöp

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hufot.blog.hu/api/trackback/id/tr101419611

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása